Saturday, December 31, 2016

HAPPY BIRTHDAY, AYOKA ALA.

Sweet mother, I no go forget you, for the suffer you suffer for me ye.
If I no chop, my mother no go chop,
If I no sleep, my mother no go sleep,
She no dey tire o, sweet mother,
I no go ever forget the things wey you do for me ye, ye
Sweet mother, ahah, sweet mother, oh ye ye
(Nico Mbanga)

Happy birthday, Alhaja Maryam (Ruth) Abiodun AYOKA Balogun, nee Oketola.
Mama Eko, Mama Koilo, Mama Oshodi.
Mummy Moji, Mummy Nike, Mummy Kayode, Mummy Kehinde.
Iya Beji, iya oni combine, iya Agba.
As you enter your twilight years surrounded by children, grand children and great grand children.
I pray for your calm and enduring influence remaining with us for years to come.
Akogun lo so be,aase gun!
Igba Odun, o di kan.
Omo Oke, Omo Olofa, Omo Abejoye,,
Omo omo Ladigbolu, iya onitede., iya mi.
My Ten Kobo.

No comments:

Post a Comment

NEW HOME, CAR OWNERS EMERGE AS COWLSO ENDS THREE DAY WOMEN'S CONFERENCE.

As the 23rd edition of the National Women's Conference organized by the Committee of Wives of Lagos State Officials (COWLSO), ends today...